شرکت داده‌کاوان هوشمند توسن، اقدام به رونمایی از آخرین نوآوری خود تحت عنوان هوشسن در هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت نمود.
هوشسن یک دستیار هوشمند ویدیویی است که توانایی شناسایی مخاطب از طریق چهره و صدا را داشته و می‌تواند دستورات صوتی مشتری را پس از تائید هویت به انجام برساند.
در حال حاضر هوشسن توانایی ارائه خدمات پاسخگویی به سوالات متداول بانکی و همچنین ثبت اطلاعاتی از جمله کارت مقصد، حساب مقصد و مبلغ را از طریق دستور صوتی مشتریان خدمات نوین بانکداری و پرداخت الکترونیکی را داراست.
همچنین امکان شناسایی و پردازش اطلاعات کارت بانکی و مبلغ از طریق نمایش تصویر کارت یا نمایش دست‌نوشته فارسی و انگلیسی از جمله قابلیت‌های هوشسن محسوب می‌شود.

این دستیار هوشمند، قابلیت بکارگیری در اپلیکیشن‌های بانکداری و پرداخت الکترونیکی مبتنی بر موبایل، سامانه‌های اینترنتی و کیوسک‌های و سایر سامانه‌های هوشمند را داراست.

بخشی از توانایی این دستیار هوشمند، را میتوانید در کانال آپارات شرکت داده‌کاوان هوشمند توسن مشاهده نمایید.

https://www.aparat.com/v/032mn